Letné pneu 225/50 R17 AutoZeitung 2014

CONTINENTAL Sport Contact 5
MOKRO: Průměrný výsledek při testu aquaplaningu, ale velmi dobrá při brždění a rychlá a jistá při testu na okruhu a ve slalomu. Výsledek bez větších slabin.
SUCHO: Nejkratší brzdná dráha, nejrychlejší výsledek s nejnižším valivým odporem dělají z Continentalu specialistu na sucho.
Nie je k dispozícii
DUNLOP SP Sport Maxx RT
MOKRO: Dunlop je silná na brzdách a v testech aquaplananingu. Testovací dráhu projela dokonce rychleji než vítěz testu – Continental.
SUCHO: Malý valivý odpor, dobré brždění a vynikající vadení. To jsou hlavní klady Sport Maxxu. Zadní osa by ale mohla být klidnější.
Nie je k dispozícii
TOYO Proxes T1 Sport
MOKRO: Jedná se o specialistu na mokrou vozovku s extrémě krátkou brzdnou dráhou a vyváženým ovládáním. O něco slabší pouze v testu aquaplaningu.
SUCHO: Tato pneu není příliš rychlá, ale nabízí velkou spolehlivost bez tendencí k přetáčivosti nebo nedotáčivosti. Velmi tichá.
Nie je k dispozícii
PIRELLI Cinturato P7
MOKRO: I v náročných podmínkách testu jede P7 harmonicky a dobře drží na přední ose. Má krátkou brzdnou dráhu a velmi dobré výsledky při testu aquaplaningu.
SUCHO: P7 je rychlá a vyvážená. Dobře si vedla ve slalomu a v testu valivého odporu. I brzdná dráha je dobrá.
Nie je k dispozícii
MICHELIN Primacy 3
MOKRO: Celkově uspokojivý výsledek. Dobré výsledky při brždění. V testu ovladatelnosti lehce nedotáčivé a pomalejší, ale velmi stabilní zadní osa.
SUCHO: Lehce ovladatelné a dobře držící. Tiché a bez většího valivého odporu.

Zistiť dostupnosť

3 199 CZK Kúpiť
FALKEN FK-453
MOKRO: Dobrým bržděním a rychlým časem na okruhu posbírala Falken body. Dobře vede, brzdí stabilně, je agilní a sportovní.
SUCHO: Jede lehce, ale valivý odpor je přesto veliký. Zadní osa rychle reaguje na změny zátěže.
Nie je k dispozícii
NEXEN Nfera SU1
MOKRO: V testu příčného aquaplaningu Nexen poměrně brzy plave. Jinak je velmi silná na brzdách a vyvážená. Rychlá na okruhu, ale opožděné reakce při řízení.
SUCHO: Nejdelší brzdná dráha stála Nexen několik bodů, tak jako špatné reakce na změnu zátěže. Má malý valivý odpor.
Nie je k dispozícii
VREDESTEIN Ultrac Cento
MOKRO: Nejlepší v testu aquaplaningu, ale slabá při brždění. Na zadní ose je trochu nervozní.
SUCHO: Podobně jako Toyo je Vredestein velmi stabilní. Především zadní osa běží dobře. Průměrný valivý odpor.
Nie je k dispozícii
NOKIAN zLine
MOKRO: Nokian je na mokrém okruhu velmi rychlá, reaguje ale nervozně na zadní ose. Akceptovatelná brzdná dráha.
SUCHO: Při testu ovládání dosáhla brzy svého limitu. Následkem bylo nedotáčení a zpožděné vedení.
Nie je k dispozícii
BRIDGESTONE Turanza T001
MOKRO: Dobře odolná proti aquaplaningu, přesto je brzdná dráha Bridgestonu příliš dlouhá.
SUCHO: Suchá vozovka Turanze sedí. Chybí jí tempo, ale klidně a přecizně vede.
Nie je k dispozícii
YOKOHAMA Advan Sport V105
MOKRO: Dlouhá brzdná dráha a nervózní zdaní osa stála Yokohamu spoustu bodů.
SUCHO: Japonská pneu se neumístila lépe kvůli vyššímu valivému odporu a brzkému nedotáčení. Rychlá v 18-ti metrovém slalomu.
Nie je k dispozícii
Apollo Aspire 4G
Apollo Aspire 4G
MOKRO: Nejdelší brzdná dráha a výrazná nedotáčivost a přetáčivost při řízení a rychlá tendence k aquaplaningu jsou hlavní slabiny této pneu na mokru.
SUCHO: Co se týče ovladatelnosti je Apollo rychlá. Rezervy má v pružnosti, při změně zatížení a nervózně reakcích na zadní ose. Vyšší odpor valení.
Nie je v ponuke