Letné pneu 225/45 R17 AutoZeitung 2011

PIRELLI P Zero
MOKRO: Nejrychlejší pneu s nejlepší přilnavostí. Navíc nejlepší v testu brzd - Pirelli je na mokru brilantní. Při aquaplaningu v zatáčkách je ale pouze průměrná. SUCHO: I na suché vozovce patří Pirelli k absolutní špičce a okouzluje vysokou rychlostí v zatáčkách a držením stopy.
Nie je k dispozícii
GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 2
MOKRO: Přepracovaný Goodyear dbá důsledně na bezpečnost: silně brzdí, precizně vede a dobře drží stopu. Neutrální rovnováha a jasná zpětná vazba. SUCHO: Silné stránky Goodyearu jsou nejkratší brzdná dráha a nejnižší valivý odpor. Navíc tato pneu spojuje jistou jízdu a komfort.
Nie je k dispozícii
DUNLOP SP Sport Maxx TT
MOKRO: Dunlop je jistá v ovládání na mokru a nadchne dobrou zpětnou vazbou, přesným vedením a vzornou neutrální rovnováhou. SUCHO: Silná na brzdách, přesné, precizní vedení a velmi příjemně vyrovnaná. Sportovní Dunlop se líbí i přes větší valivý odpor.
Nie je k dispozícii
Hankook S1 evo
Hankook S1 evo
MOKRO: Na mokru předvádí Hankook pořádný výkon: je rychlý a dobře ovladatelný i přes umělý déšť. SUCHO: Při drsném způsobu jízdy se agilní vlastnosti Hankooku snižují, přesto ale vykazuje neutrální vyrovnanost. Neoptimální zpětná vazba.
Nie je v ponuke
MICHELIN Pilot Sport 3
MOKRO: Michelin se více než dřív soustředí na vlastnosti na mokru: Pilot Sport 3 je stálý a bezproblémový. Jistá nedotáčivost v mezích. SUCHO: Přesto, že Michelin nemá žádné výrazné nedostatky, mohl by být v disciplínách ovládání na suchu lepší.
Nie je k dispozícii
Continental ContiSportContact 3
Continental ContiSportContact 3
MOKRO: Na mokré vozovce je Conti rychlá, ale ještě tím zvyšuje jízdní nasazení. SUCHO: Conti má správnou hlasitost a tvrdost valení s malou spotřebou. Navíc nabízí dobrou přilnavost, dobře brzdí, stabilně jede - a je velmi rychlá.
Nie je v ponuke
BRIDGESTONE Potenza S001
MOKRO: V aquaplaningtestu a testu ovladatelnosti odhalil Bridgestone, že je opravdovým specialistou na sucho. SUCHO: Nejsportovnější pneu v testu. Má výbornou přilnavost a je jak agilní, tak dobře drží stopu. Má správnou tvrdost valení.
Nie je k dispozícii
NOKIAN Z G2
MOKRO: Nokian odpouští chyby a snaží se udržet přilnavost. Navíc vykazuje neutrální schopnosti samořízení. SUCHO: Přesto, že lehce nedotáčivé chování nemůže soupeřit se špičkovými profily, nemá tato pneu žádné výrazné nedostatky.
Nie je k dispozícii
FULDA Sport Control
MOKRO: Kromě precizního vedení je silnou stránkou Fuldy také malá reakce na uvolnění akceleračního pedálu a dobré vyvážení. SUCHO: Dobrá v testu valení a tichá. Přesto je výrazně nedotáčivá a má lehké potíže s vedením.
Nie je k dispozícii
SAVA Intensa UHP
MOKRO: Sava působí na mokru stejně jako její kolegyně z koncernu Fulda. Je ale o něco dynamičtější na zadní ose. SUCHO: Kvůli omezené přilnavosti má Sava tendenci k přetáčivosti. To umožňuje rychlé časy na okruhu i přes malou přilnavost. Malý odpor valení.
Nie je k dispozícii
VREDESTEIN Ultrac Cento
MOKRO: Kvůli dlouhé brzdné dráze na mokru, nemůže mít Vredestein lepší hodnocení, přesto, že v aquaplaningtestu si vedla velmi dobře. SUCHO: Vredestain je přesvědčivá ve zkouzče komfortu díky jemnému valení. Je bezproblémová, ale brzy dosáhne svého limitu.
Nie je k dispozícii
BF GOODRICH g-Force Profiler
MOKRO: Bezproblémové ovládání dokazují jak dobře drží BF Goodrich směr. Citlivý na příčný aquaplaning, pomalý. SUCHO: Celkově má Goodrich pouze průměrnou přilnavost, relativně velký úhel zatáčení a málo spontánní reakce, což vede ke snížení jeho bodového ohodnocení.

Zistiť dostupnosť

112,30 € Kúpiť
NEXEN N-8000
MOKRO: V aquaplaning testu zabodovala Nexen pneu s velkými rezervami. Přesto pomalu předává řídící impulzy. Lehce difuzní zpětné reakce. SUCHO: Nexen je velice tichá, selhala ale ve dvou jiných disciplnínách: má nejdelší brzdnou dráhu v testu a největší valivý odpor.
Nie je k dispozícii
Firestone SZ 90 μ
Firestone SZ 90 μ
MOKRO: Kromě nejistých výsledků při aquaplaningu má Firestone nestabilní zadek auta a malou přilnavost v ostrých zatáčkách. SUCHO: Opticky je Firestone jistý propadák. Na okruhu a slalomu je nejpomalejší, protože je silně nedotáčivá.
Nie je v ponuke