Zimné pneu 205/55 R16 AutoZeitung 2011

GOODYEAR Ultra Grip 8
SNÍH: Nový Googyear UG 8 je perfektně bezpečná a vyvážená pneu, to z ní dělá bezchybného specialistu na sníh. MOKRO. Prvotřídní výsledky při všech aquaplaningových disciplínách a dobrá bezpečnost jsou hlavní přednosti UG 8. SUCHO: Velmi stabilně projela UG 8 skrz disciplíny ovladatelosti a slalomem. Dobré výkony při brždění, valivý odpor by mohl být lepší.
Nie je k dispozícii
Semperit Speed Grip 2
SNÍH: Velmi dobré hodnoty trakce a při brždění odrážejí přilnavost nové Speed-Grip 2. Vynikající také na rozbředlém sněhu. MOKRO: Profesionál na déšť, precizní zatáčení, velmi stabilní zadní osa, ale lehké nedostatky při aquaplaningu. SUCHO: nejnižší hodnota valivého odporu, krátká brzdná dráha a dobrá preciznost řízení díky přilnavosti přední osy. Rychlá ve slalomu.
Nie je k dispozícii
NOKIAN WR D3
SNÍH: Na zasněžené vozovce je WR D3 lepší než ostatní pneu v testu. Sama leží na neutrálním okraji, ale má enormní přilnavost. MOKRO: Rychlé časy a vysoká úroveň bezpečnosti jsou silné stránky Nokianu. Je horší při aquaplaningu. SUCHO: Výkony brzd na suchu patří mezi přednosti rychlé finské pneu. Vynikající při slalomu.
Nie je k dispozícii
DUNLOP SP Winter Sport 4D
SNÍH: Dobré hodnoty trakce, ovladatelnosti a při brždění. Nová 4D je dynamická pneu s dobrými bezpečnostními rezervami. MOKRO: Také na mokré vozovce máloco vyvede sportovní Dunlop z míry. Hodnoty při aquaplaningu jsou v pořádku. SUCHO: Dunlop opět uspěl s dobrou zpětnou vazbou a dynamikou jízdy. Průměrná je pouze hodnota valivého odporu.

Zistiť dostupnosť

2 932 CZK 2 840 CZK Kúpiť
CONTINENTAL Winter Contact TS 830
SNÍH: V kombinaci se zadním pohonem neobdržela Conti TS 830 tolik bodů za trakci a bezpečnost jízdy jako by získala s předním pohonem. MOKRO: S jejími velmi neutrálními jízdními vlastnostmi na mokru na okruhu jede Conti rychle a jsitě. SUCHO: na suchu má Conti uspokojivě nízký hluk valení.
Nie je k dispozícii
Pirelli Snowcontrol Serie III
Pirelli Snowcontrol Serie III
SNÍH: Třetí generace pneu Snowcontrol si vede na rozbředlém sněhu velmi dobře. Horší jsou výsledky při brždění. MOKRO: Na vlhké vozovce si vede Pirelli dobře. Má velmi dobré výsledky co se týče bezpečnosti jízdy, ale je pouze průměrná při aquaplaningu..SUCHO: Dobré hodnoty v oblasti valivého odporu, dobrá přilnavost na přední ose, lehce pomalá na zadní. Příjemně málo hlučná.
Nie je v ponuke
MICHELIN Alpin A4
SNÍH: I na autě se zadním pohonem vzbuzuje Alpin A4 důvěru. Rozbředlý sníh ale není její silnou stránkou. MOKRO: v testu podélného aquaplaningu si vede Michelin dobře, také výsledy při brždění a bezpečnost jízdy jsou její přednosti. SUCHO: Je poněkud hlučenější. Na zadní ose je francouzská pneu velmi stabilní, má vynikající přilnavost.
Nie je k dispozícii
VREDESTEIN Snowtrac 3
SNÍH: Na rozbředlém sněhu je Snowtrack průměrný, současně ale vykazuje dobrou zpětnou vazbu a boční vedení. MOKRO: Dobré výkony při brždění a agilní ovládání. Má částečně menší přilanvost na zadní ose. SUCHO: rychlé časy v testu ovládání a slalomu, tiché valení, průměrná co se týče odporu valení.
Nie je k dispozícii
SAVA Eskimo HP
SNÍH: Eskimo HP má velký potenciál na sněhu v oblasti brždění a vykazuje dobrou zpětnou vazbu při ovládání. MOKRO: nejedná se o sportovní pneu, přesto má dobrou úroveň bezpečnosti. Precizní přilnavost a vynikající stabilita vozidla na vozovce. SUCHO: Neoptimální trakce, o něco slabší boční vedení podobně jako Fulda. Přesto uspokojivá.
Nie je k dispozícii
BRIDGESTONE Blizzak LM-32
SNÍH: Na sněhu si vede přepracovaný Bridgestone dobře, výkony při brždění jsou ok, trakce slabší průměr. MOKRO: Dobré výsledky má Blizzak při podélném i příčném aquaplaningu. Horší čas v testu ovládání zapříčinila nedotáčivost. SUCHO: Blizzak je přesvědčivě dynamický, ale také komfortní. Hodnoty valivého odporu by mohly být lepší.
Nie je k dispozícii
FULDA Kristall Control HP
SNÍH: Když se to po ní vyžaduje, je Fulda na sněhu docela rychlá, jinak je její jízdní chování poněkud nevyvážené. MOKRO: Tendence k nedotáčivosti trochu zhoršuje hodnocení Kristall Controlu HP. Boční vedení trvá krátce, ale je předvídatelné. SUCHO: Na suché vozovce je Fulda slabší, ale přesto drží dobře. Je hlučnější.
Nie je k dispozícii
FIRESTONE Winterhawk 2 Evo
SNÍH: Přesvědčivá bezpečnost jízdy a dobře si vede na rozbředlém sněhu. Má horší trakci. MOKRO: Firestone předvedla v testu aquaplaningu, brždění a v oblasti jízdní dynamiky jen malý talent. SUCHO: Přesto, že ve slalomu a testu ovladatelnosti je Firestone rychlá, na zadní ose jí občas selhává boční vedení.
Nie je k dispozícii
Apollo Acelere Winter
Apollo Acelere Winter
SNÍH: Na sněhu nepředvádí indická pneu obzvlášť dobré výkony, má dlouhou brzdnou dráhu a tendenci k přetáčivosti. MOKRO: Apollo má trakci na mokru, ale brzy plave a nervózně reaguje na zadní ose v zatáčkách. SUCHO: Apollo je překvapením v testu brždění: nejlepší hodnoty. Co se týče dynamiky a valivého odporu představuje pouze nižší průměr.
Nie je v ponuke
GT Radial Champiro Winterpro
GT Radial Champiro Winterpro
SNÍH: Špatná balance mezi přední a zadní osou způsobuje, že je Champiro často nepředvídatelná. MOKRO: Trakce a boční vedení jsou slabé stránky GT Radialu. Na mokru velmi rychle plave. SUCHO: S dobrou brzdnou dráhou a ovladatelností GT Radial zabodovala. Její jízdní vlastnosti jsou ale poněkud nevyvážené.
Nie je v ponuke