reifen.de 2015

BRIDGESTONE Blizzak LM-32 225/50 R17 94H RFT, osobné zimné pneu

Popis

Výrobca BRIDGESTONE

Technické info

Testy pneu

Záruka

Obuté komplety

Run flat

Smerový dezén a dlhé priečne drážky pre vynikajúcu priľnavosť a prenos síl na snehu. Veľké bloky v ramennej oblasti s vysokou hustotou lamiel pre mimoriadny záber na klzkom povrchu. Tvar dezénu a drážok prispôsobený pre výborné výkony na mokrom povrchu. Najnovšie zloženie behúňovej zmesi pre spoľahlivý záber a brzdenie vo všetkých zimných podmienkach

Pôvodne japonský výrobca, teraz jeden z troch najväčších výrobcov pneumatík na svete.

Kód produktupn013g
Šírka225 mm
Pomer výška/šírka50 %
Priemer disku17 "
Max. zaťaženie94 (670 kg)
Max. rýchlosťH (210 km/h)
Rok výrobynové
*sehr ausgewogener Winterreifen
hoher Federungskomfort und geringe Rollgeräusche
*kurze Bremswege auf Schnee
Stärken: Sehr sicherer Reifen auf trockener Bahn, hohe Spurwechselsicherheit, nahezu frei von Lastwechselreaktionen. Auf Nässe weitgehend ausgewogen ohne gravierende Defizite
Schwächen: Bei ordentlicher Traktion auf Schnee Schwächen im Schneebremsen und bei der Seitenführung, hoher Rollwiderstand
Testurteil: empfehlenswert
Stärken: Winterreifen mit sportlich sicherem Fahrverhalten auf nasser und trockener Piste, kurze Schnee- und Nassbremswege, gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
Schwächen: mäßige Zugkraft und Seitenführung auf Schnee
Note: empfehlenswert.
+ Dobrá na sněhu a na suché vozovce. - Slabá na mokru. Lehce slabší na ledě.
+ Vysoký jízdní komfort a nízký hluk valení, uspokojivé chování na sněhu. - Na suchu delší brzdná dráha, vyšší odpor valení.
SNÍH: Bridgestone nabízí jasnou zpětnou vazbu a precizně vede, je ale slabší při bočním vedení. Nejlepší na rozbředlém sněhu; MOKRO: při rychlém průjezdu zatáčkami ztrácí přední kola příliš brzy přilnavost . Navíc příliš reaguje na změnu zátěže; SUCHO: K přednostem Bridgestone patří precizní reakce na řídící pokyny a tiché valení.
Nikdo ještě nehodnotil
SCHNEE: Schnee behagt dem Blizzak nicht sonderlich. Im Handling bietet er wenig Grip. Dafür ist er gut auf Schneematsch.
NASS: Aquaplaning, aber lange Bremswege und träge im Handling. Neigt zum Untersteuern, wenig agil.
TROCKEN: Schlusslicht beim RoWi, dafür top beim Bremsen und sehr leise. Träge im Handling, indirektes Einlenkverhalten.
PLATZIERUNG 8: Hat immense Reserven bei Aquaplaning – aber dennoch nur Rang acht in diesem Test.
SCHNEE: Die längsten Bremswege, mäßige Traktion und wenig Seitenführung in Kurven mit dem Blizzak.
NASS: Flott auf Rundkurs und Kreisbahn. Aber: Der Bridgestone schwimmt im Queraquaplaning früh auf.
TROCKEN: Kurze Bremswege, schnell im Slalom. Der Rollwiderstand des Blizzak LM-32 ist aber viel zu hoch.
PLATZ 10:Schwach auf Schnee, nur mäßig bei Nässe. Im Trockenen fährt der Bridgestone sicher und bremst gut. Aber: Sehr hoher Rollwiderstand.
Stärken: relativ gut auf Nässe
Schwächen: etwas schwächer auf trockener Fahrbahn und Eis (führt zur Abwertung)
Lehce slabší na mokru a na ledě.
+ Dobré jízdní vlastnosti a výkony při brždění na suchu, + uspokojivé výsledky na mokru, + vysoký komfort, - trakce a výkovy při brždění na snhěu pouze průměrné.
Silné stránky: Dobrá trakce na sněhu, velké bezpečnostní zóny proti aquaplaningu, hbité jízdní vlastnosti na suché vozovce. Slabé stránky: Silně nedotáčivá na mokru, delší brzdná dráha na suchu. Hodnocení: Uspokojivé.
Nikdo ještě nehodnotil
SNÍH: Na sněhu si vede přepracovaný Bridgestone dobře, výkony při brždění jsou ok, trakce slabší průměr. MOKRO: Dobré výsledky má Blizzak při podélném i příčném aquaplaningu. Horší čas v testu ovládání zapříčinila nedotáčivost. SUCHO: Blizzak je přesvědčivě dynamický, ale také komfortní. Hodnoty valivého odporu by mohly být lepší.

Využite službu Pneuservis. Kúpte si zostavený komplet pneu + disk + ventilok + vyváženie. Pneu môžete vložiť do košíka a potom k nim vybrať alu disky alebo oceľové kolesá cez Konfigurátor kolies. Alebo vyberajte ľahšie. Začnite Konfigurátorom kolies a k zvoleným diskom si vyberte z odporúčaných rozmerov pneumatík. Typ ventilu a ďalšie drobnosti potom môžete ľahko doladiť v Košíku.

Pneumatiky, ktoré sú schopné pokračovať v jazde aj pri defekte alebo strate tlaku. Vystužené bočnice unesú váhu vozidla a pri zníženej maximálnej rýchlosti (obvykle 80km/h) vydržia jazdu 100 až 1000 km.