Dunlop SP Winter Sport 3D
SNÍH: Na hranici svých možností tlačí Dunlop přední kola ven. Vždy se chová ovladatelně a přesně reaguje na řídící impulzy. Dobrá zpětná vazba, největší tažná síla. MOKRO: Dobré aquaplaning-výsledky, krátká brzdná dráha, dobré časy na okruhu a k tomu spolehlivé jízdní vlastnosti – Dunlop Winter Sport 3D dominuje dešti. SUCHO: Při jízdních manévrech oslnila Dunlop svými stoicky klidnými reakcemi a dobrými výkony při brždění. Navíc je rychlá a komfortní.
|
Není k dispozici | |||||
|
Continental WinterContact TS810
SNÍH: Veliká tažná síla, hravě jisté jízdní vlastnosti a suveréní výkony při brždění dělají z Conti TS 810 absolutní zimní profi pneu. MOKRO: Conti zabodovala s vynikajícími a nekritickými vlastnosti na mokru. Mimo to je také velmi rychlá ve slalomu a testu ovládání. Pouze průměrně brzdí. SUCHO: Conti má příliš dlouhou brzdnou dráhu. Navíc reaguje nervozně na změnu zátěže. Měkká směs byla v testu rychlá a silná.
|
Není v nabídce | ||||
|
Goodyear Ultra Grip Performance
SNÍH: její spontánní reakce a relativně malý oblouk zatáčení ještě zlepšují už tak dobrou ovladatelnost Goodyearu. Neutrální samořízení. MOKRO: Dle bodové hranice je Goodyear na čtvretém místě- za svými kolegy z koncernu Dunlopem a Fuldou. Průměrné výkony při příčném aquaplaningu mu snižijí hodnocení. SUCHO: jeji neutrální vyrovnanost a dobrá přilnavost umožňují radost z jízdy. I přes své spontánní rekace je Goodyear stále velmi jistá pneu.
|
Není v nabídce | ||||
|
Fulda Kristall Supremo
SNÍH: A3 s pohonem všech 4 kol nemusela s Fuldou kapitulovat před žádným kopcem, přesto ale fulda nepředvedla na sněhu a ledu takovou přilnavost jako její konkurence. MOKRO: V-profil Fuldy je celkem zastaralý ale efektivní. Udělal z Kristall Suprema senzační aquaplaning profi pneu. Jednoznačně nejlepší: výkony při brždění a stabilita jízdy. SUCHO: Nejedná se o žádnou senzaci, ale přesto projela Audi na Fuldách test ovládání rychle. Každopádně na suchu nepůsobí Fulda úplně precizně.
|
Není v nabídce | ||||
Vredestein Wintrac Xtreme
SNÍH: Velký poloměr zatáčení a málo harmonický přechod z nedotáčivého do přetáčivého připravily řidiči testovacího Audi několik problémů. Navíc reaguje nepřesně na řídící pokyny. MOKRO: Bleskové reakce jí zajišťují rychlé časy v testu ovládání a na okruhu – negativně ale ovlivňují ovladatelnost. Při brždění na mokru má Vredestein rezervy. SUCHO: nehledě na váhavé zatáčení působí Wintrac Xtrem přesvědčivě. Je drsná, reaguje spontánně, ale zůstává stálá a dobře drží stopu. Navíc dosáhla nejkratší brzdné dráhy.
|
Není k dispozici | |||||
|
Semperit Speed-Grip
SNÍH: Výborná tažná síla a rychlé časy v testu ovládání dokumentují schopnosti Serpemitu v zimních podmínách. Průběh bočního vedení je také velmi příjemný. MOKRO: Slabé představení: Speed-Grip měla nejdelší brzdnou dráhu a je nejpomalejší pneu v testu. Její strnulé nedotáčivé chování ji dělají málo ovladatelnou. SUCHO:Přesto, že Speed-Grip zvládla změnu zátěže dobře, jen s jemnými reakcemi, na okruhu získala jen průměrné časy a měla velký úhel zatáčení.
|
Není v nabídce | ||||
|
Pirelli Winter Sottozero
SNÍH: Průměrná trakce a dlouhá brzdná dráha jsou pro Pirelli netypické. Přes neutrální vyrovnanost není Sottozero tak příjemná jako špičkové profily. MOKRO: Pirelli zanechává dvoje výsledky, má nejkratší brzdnou dráhu ale selhala v testu aquaplaningu. Kromě toho přetáčí v mezních výkonech. SUCHO: Silná na brzdách, nejrychlejší ve slalomu - na suchu Pirelli přímo září. Co se týče ovládání má dobré, rovnoměrné reakce a dobrou zpětnou vazdu.
|
Není v nabídce | ||||
|
Hankook W300 Icebear
SNÍH: Rychlé časy na zasněžené vozovce kvituje Hankook výraznou nedotáčivostí v zatáčkách a silnou přetáčivostí na jejich výjezdu. Není harmonicky vyrovnaná. MOKRO: Hluboká voda zdolala Hankook, podobně jako Matador, není nijak zvlášť dobrá. Na okruhu chybí Icebearu preciznost a boční vedení. SUCHO:Reakce Icebearu se nedají zcela předpovědět. Z minuty na minutu mění své nedotáčivé chování na přetáčivé. Navíc má velký úhel zatáčení. Je rychlá.
|
Není v nabídce | ||||
|
Marangoni Meteo HP
SNÍH: Pouze zkušený řidič si dokáže s nervózním chováním této pneu poradit. Její sportovní vyvedení vyžaduje velké množství zkušeností. Celkově malé boční vedení. MOKRO: Relativně velký úhel zatáčení a nerovnoměrné boční vedení jí nedovolují lepší umístění. Slabé výsledky při brždění a na okruhu. Dobrá v aquaplaning testu. SUCHO: Průměrné brždění, utajený komfort. Přes pomalé časy na okruhu má řidič co dělat, protože zadní osa zatáčí opožděně. To kazí její čistou linii.
|
Není v nabídce | ||||
|
Matador MP59 Nordicca
SNÍH: Matador špatně brzdí a stále mění nedotáčivé chování na přetáčivé a naopak. Na změnu zátěže reagure jedovaatě. Její dobrá trakce zajišťuje dobrý tah. MOKRO: Ne jenom naměřené hodnoty dokazují, že má Matador na mokru problémy. Pneu působí často nestabilně a opožděně reaguje na řídící pokyny. Výrazně raguje na změnu zátěže. SUCHO: Nordicca je dlouho statečná, než dosáhne své krajní meze, tomu předchází výrazné smýkání. K tomu se hlasitě valí - málo komfortní.
|
Není v nabídce |