Zimní pneu 205/55 R16 AutoZeitung 2009

Dunlop SP Winter Sport 3D
SNÍH: nabízí nejvyšší přilnavost a nejkratší brzdné dráhy. Dunlop dále vyniká dobrou zpětnou vazbou a prezizností řízení. MOKRO: prvotřídní zpětná vazba, dobrá přilnavost. Pouze průměrné rezervy při aquaplaningu. SUCHO: Dunlop má vynikající krátké brzdné dráhy a tiché valení, navíc precizní ovládání. Perfektně vyvážená pneu.

Zjistit dostupnost

2 840 Kč Koupit
Continental Winter Contact TS 830
SNÍH: Pneu se nechala dobře provést parcourem testu. Efektivně spolupracovala s s EPS Golfu. MOKRO: S hravou jistotou projel Golf na Continentalech pokropené zatáčky parkuru. SUCHO: Vzor co se týče pohodlí. Přesto by Continentaly mohly lépe a agilněji reagovat na řídící pokyny.
Není k dispozici
GOODYEAR ULTRAGRIP 7+
GOODYEAR ULTRAGRIP 7+
SNÍH: Bezvadné představení: Goodyear představuje stále stoickou nedotáčivost. Slabé stránky: Těžko hledat. MOKRO: Nejlepší při aquaplaningu, krátká brzdná dráha a lehká nedotáčivost se snadno kontroluje. První místo na mokru..SUCHO: lehce horší ovladatelnost, ale snadno kontrolovatelná. Hranize přilnavosti se brzy a výrazně projeví.
Není v nabídce
Vredestein Snowtrac 3
SNÍH: Přesto, že Snowtrac 3 není žádným rekordmanem, na sněhu předvědčil na celé čáře. Bezproblémová pneu. MOKRO: Pneu pro aktivní řidiče, kteří rychle a agresivně projíždějí zatáčky. SUCHO: Dobré časy a krátká brzdná dráha jsou silné stránky Vredesteinu. Omezená přilnavost a nedotáčivost.
Není k dispozici
MICHELIN PRIMACY ALPIN 3
MICHELIN PRIMACY ALPIN 3
SNÍH: Slabá trakce, velmi dlouhá brzdná dráha a výrazná tendence k nedotáčivosti snažují umístějí Michelinu. MOKRO: Svůj plný potenciál nabízí Michelin pouze při jemné jízdě. Dobrý čas na okruhu značí dobré boční vedení. SUCHO: Nejlepší komfort, dobrá ovladatelnost a pylynulost ve slalomu. K tomu spolehlivý a směrově stabilní.
Není v nabídce
Semperit Speed-Grip
Semperit Speed-Grip
SNÍH: Drsný Speed-Grip má vynikající reakce na řídící pokyny a přesto nejvyšší rychlost na sněhu. Navíc dobře drží stopu. MOKRO: Na okruhu se vykazuje silnou nedotáčivost. Co se týče jízdních vlastností, působí příjemně vyrovnaně. SUCHO: Velký úhel točení, výrazná tendence k nedotáčivosti - Speed-Grip je méně agilní, ale jednoduše ovladatelný. Delší brzdné dráhy.
Není v nabídce
PIRELLI SOTTOZERO SERIE II
PIRELLI SOTTOZERO SERIE II
SNÍH: Pirelli představuje dynamickou zimní pneu. Její sportovní a precizní ovladatelnost umožňuje spoustu zábavy. MOKRO: Dobré, spontánní, snadné zatáčení a přímá zpětná vazba. Nedostatky: Dlouhá brzdná dráha a výrazná reakce na uvolnění akceleračního pedálu. SUCHO: Na jednu stranu zabodovala Pirelli se sportovním precizním ovládáním a rychlými časy, na druhou brzdí špatně. Je hlasitá.
Není v nabídce
Sava Eskimo S3
Sava Eskimo S3
SNÍH: S velmi dobrými výkony při brždění a dobrou trakční sílou může Sava částečně zamaskovat své neharmonicé jízdní vlastnosti. MOKRO: Nyvzdory otevřenému vzorku pouze malá schopnost odvést vodu. Na krajních limitech je zadní část vozu lehce nestabilní, není to ale kritické. SUCHO: Eskimo nenápadně absolvoval test na suchu a pilně sbíral body. Lehké nedostatky při valení snížily hodnocení komfortu.
Není v nabídce
KUMHO I'ZEN KW23
KUMHO I'ZEN KW23
SNÍH: Kumho brzy ohlásily své hranice přilnavosti, chybí jim při bočním vedení. Pozitiva: neutrální samořízení. MOKRO: Kumho není na mokru vůbec španá, ale ukázala nedotáčivost následovanou výraznou reakcí na uvolnění akceleračního pedálu. SUCHO: na suchém asfaltu se I’zen potýkal s nedotáčivostí a malou precizností řízení. Přilnavost průměrná.
Není v nabídce
Nokian WR G2
SNÍH: Výrazné reakce Nokianu na uvolnění akceleračního pedálu často aktivují EPS. Důležité body jí zajistila dobrá trakce. MOKRO. Nokian podléhá změnám zatížení akceleračního pedálu a nesnese žádný aquaplaning v zatáčkách. Při rychlém stylu jízdy náročná. SUCHO: Nokian WR G2 nezáludně změní zatáčení a nastolí spolehlivé boční vedení. Sportovní profil.
Není k dispozici